16 Temmuz 2014 Çarşamba

Yeğenimin Büyük Yarrağı - Sex Hikaye


Yeğenimin Büyük Yarrağı - Sex Hikaye



Selam ben nilgün 46 yaşında balık etli esmer biriyim kocam 14 yıldır arabistanda çalışıyor bu yüzden seks hayatımız pek iyi değil oğlum ve kızımda evlendikleri için yalnız yaşıyorum dışarıdan biriyle de birlikte olmak istemediğim için 2 yıl önce yeğenimle birlikte olmaya karar verdim ve aramızda duygusal bir ilişki başladı yeğenim mehmet 23 yaşında beyaz tenli geniş omuzlu biridir 2 yıl önce kız kardeşim kocasıyla 1 haftalığına istanbula gitmeye karar vermişti mehmet ise üniversite sınavları olduğu için burada kalacaktı annesi ona teyzen zaten tek yaşıyor sınavların bitene kadar onda kalırsın demiş o da bunu kabul etmişti baktım kapı çaldı mehmet elinde 2 çantayla kapıdaydı bende kalması gerektiğini falan söyledi bende bu duruma sevinmiştim evde teklikten sıkılmıştım ama aklımda önceleri kötü bir niyet yoktu ilk günler aramızda pek bir şeyler olmadı bir gün mehmet ile balkonda oturup sohbet ediyorduk

Ona tekliğin çok kötü olduğunu çocuklarımı özlediğimi onun genç olduğu için çok şanslı olduğunu söyledim o ise aman teyze ben yıllardır tekim bir tek annem babam var bugüne kadar hiç sevgilim olmadı dedi bende ona nasıl olmaz senin gibi güzel bir çocuğun sevgilisi dedim o da anlattı kızlar esmer serseri zengin tipleri severler beyaz tenli bebek yüzlü erkekleri itici buluyorlar ben eskiden bir kızı çok seviyordum 5 yıl onun peşinden koştum o da serseri tipleri sevince bir daha aşık olmadım dedi ondan sonra ben ona peki bir hayat kadınıyla oldun mu dedim o da bana hayır kendime öyle bir şeyi yakıştırmam ben ancak hoşlanırsam bir kadınla olurum dedi en çok bu sözleri beni etkilemişti yeğenim hem aşka hem de sekse benim gibi açtı biraz ağzını yokladım hiç seks yapmayı istedin mi vb sorular sordum aldığım cevap ise istemez olur muyum özellikle deri kıyafetli kadınlar beni çok etkiliyor ama çocuksu erkekle hangi kadın birlikte olmak ister ki dedi

Ben de daha fazla dayanamadım gerçekten çok yakışıklısın ben de bir kadın olarak kaba saba tiplerden hoşlanmadım hiç bir zaman senin gibi bir erkekle tanışsam direk kabul ederdim deyince mehmetin yüzü güldü sana yardım edeceğim dedim ve onu yatak odasına doğru götürdüm mehmete ben senin teyzenim anne yarısı sayılırım ama benim de kaç yıldır cinsel hayatım olmadı senle aynı durumdayız bir hayat kadınıyla olacağına teyzenle beraber ol dedim ve dolaptan deri pantolonumu ve deri ceketimi çıkardım mehmet bu durumu görünce şok olmuştu ona cevabını sordum teyze bunu yapamayız dedi bende niye yapamayız ayıp mı günah mı bizi bu duruma düşüren insanlar utansın dedim senin gibi iyi bir çocuk neden bakir kalsın dedim o da bana teyze aslında sen yaşına göre çok güzelsin dediklerinde çok haklısın dedi ve öpüşmeye başladık daha sonra ben çırılçıplak soyundum siyah deri pantolonum ve ceketimi giydim mehmetin şortunu ve boxerini indirdiğimde şok yaşadım yeğenimin siki hem çok kalın hem de çok büyüktü kalkmış siki yüzüme doğru bakıyordu kocamınkinin 2 katıydı

Hemen sikinin başını öpmeye başladım daha sonra sikini ve taşaklarının her yerini yaladım daha sonra deri ceketimin fermuarını açtım ve sikini göğüslerimin arasına aldım göğüslerim büyük olduğu için mehmet zevkten inliyordu kazık gibi olan sikini elime alıp biraz ileri geri yaptım deri pantolonumun fermuarını açtım ve mehmete işte zamanı geldi dedim sikinin üstüne yavaşça oturdum ve hızlıca üzerinde zıplamaya başladım başlardaki acı hissi yerine zevk inlemelerine bıraktı ben çığlık attıkça yeğenimde hadi aşkım hadi nilgün zıpla diyordu ve elleriyle kalçamı ve deri pantolonumu okşuyordu ben zıpladıkça göğüslerim ileri geri hopluyordu ve yeğenim göğüslerimi okşuyordu yaklaşık 15 dakika bu pozisyonda seviştik önce ben boşaldım sonra yeğenim tüm spermlerini içime boşalttı daha sonra yeğenimin sikini ağzıma aldım yeniden sertleştirdim bu kez sıra ondaydı amımı ağzına dayadım yeğenim amımı 10 dakika kadar yaladı ve tüm sularımı ağzıma akıttım en son göğüslerimin arasına yeğenimin sikini alıp ona amerikan otuzbiri çektim yeğenim tüm spermlerini deri pantolonumun üzerine bıraktı böylece o ilk kez bir kadınla olurken ben de genç bir erkeğin sevgilisi olmuştum daha sonra yaptığımız fantezi ve seksleri vaktim oldukça yazacağım

0 yorum :

Yorum Gönder