5 Temmuz 2014 Cumartesi

Terzide Tanışıp Sikiştim - Sex Hikaye


Terzide Tanışıp Sikiştim - Sex Hikaye



Merhaba ben 23 yaşında üniversite öğrencisiyim. Kumralım 1.65 boyum ve gayet düzgün bir fiziğim var. Okuduğum sehirde senelerdir aynı evde kalıyorum ve evimin karşısında bir terzi ahmet amcamız var. Sağolsun yıllardır cok yardımcı oldu bende bütün terzilik işlerimi ona yaptırırım. Geçenlerde okuldan eve dönerken ahmet amcaya uğrayıp bi hal hatır sorayım dedim ama baska biri vardı. Ahmet amcayı sorduğumda ben oğluyum babam 1 haftalığına memlekete gitti ben ölçü alıyorum dikimden pek anlamam babam geldiğinde halleder dedi. Biraz sohbet ettik. İsmi baranmış bizim okulda yüksek lisans yapıyormuş.

1.80- 1.85 boylarında esmer renkli gözlü biri. İçim kıpır kıpırdı çıkarken. Bütün gece ne yapsamda yakınlaşsam baranla diye düşündüm durdum. Ertesi gün akşama doğru aklıma birşey geldi. Yaz geldiği için bikini almıştım ve deneyemediğim için büyüktü. Onu götürüp alt kısmını daraltmak istediğimi söyleyecektim. Bikiniyi aldığım gibi soluğu baranın yanında aldım. Beni görünce gözlerinin içi güldü.”bikini almıştımda alt kısmının daraltılması gerekiyor” dedim. “baska bir bikini getirdinmi yanında ölçüyü neye göre alcaz” dedi. bende “tekrar çıkmayayım eve ben giyineyim üstümde alırsın” dedim ve çapkın bir bakışla kabine geçtim. Giyindikten sonra seslendim ve peşimden kabine geldi.önümde diz çöktü ölçü almak için, öyle tahrik edici kokuyordu ki anlatamam. Önce bel kısmından ölçü aldı ama nefesinin gittikçe hızlandığını duyabiliyordum. Daha sonra elini tam vajinamın olduğu yere götürdü bikiniyi yavasca tuttu daraltmaya çalışıyordu. Eli vajinamda hareket ettikçe ben kısık kısık inlemeye başladım belli etmemeye çalışıyormuş gibi yaptım.

O zamana kadar hiç konuşmadık. Sonra ben “bikaç dakikalığına kapıyı kilitlermisin ölçü aldıktan sonra tekrar açarsın birisi gelirse bikiniyle görünmem hoş olmaz” dedim. Peki dedi ve kapıyı kilitleyip geldi. Sonra aynı sekilde tekrar önümde diz çöktü ve bikinimin aynı yernden tuttu. Ben hiçbirsey yapmayacak sanarken bikinimin üstünden yavas yavas vajinamı oksamaya basladı nefes alışlarım hızlanmıştı. Daha sonra bikinimin arasından elini içeri soktu elleri öyle ustaca hareket ediyorduki sanki bu iş için yaratılmış gibiydi. Bikaç dakika böyle devam ettikten sonra dayanamayıp kafasını vajinama bastırdım. Bianda bikinimi aşagı sıyırdı ve vajinamı yalamaya basladı. Deli gibi yalıyordu kedinin hızlıca süt içmesi gibi.. Dilini vajinamın içinde hissediyordum resmen. Çıldıracak gibiyken yeteer dedim ve bu birden ayaga kalkıp beni hızlıca tezgahın arkasına götürdü. Artık dışardan bakan hiçkimse bizi göremezdi. Öpüşmeye başladık. Bir yandan azmış gibi öpüşüyorduk diğer yandan ben pantolonunu çıkarıyordum. Penisi çok uzun değildi ama çok kalındı. Saçımdan tuttu beni penisine doğru eğdi ve ağzıma verdi. İlk basta kendimi boğulacak gibi hissettim ama inanılmaz birşeydi.

Saçımdan tutup kafamı zorla ileri geri hareket ettiriyordu. İnlemeleri beni iyice kendimden geçirdi.Elinden kurtulup kucağına hopladım bianda buda beni belimden tutup birden penisine bastırdı. Daha önce çok kişiyle birlikte olmuştum ama ilk defa bu kadar kalınını içime alıyordum. Bu seferde beni belimden tutup penisine bastırıp cekiyordu o kadar güçlüydü ki seks kölesi gibi o ne isterse onu yapmak zorundaymışım gibi hissetmiştm kendimi. O bastırdıkça çıkan sesler beni dahada azdırıyordu. 2 defa boşalmıştım. Baran boşalayımmı diye sorduğunda indim kucağından hiç beklemeden tekrar ağzıma aldım. Vakumlar gibi içime çeke çeke yalıyordum penisini ve ağzıma boşaldı inleye inleye. Lavaboya gittim geldiğimde giyinmişti. Bende giyineyim dedim ben giydiririm seni dedi ve o giydirdi. Teni harika. Bu çok kısaydı gece görüşelim dedi ve gece bana geldi sabaha kadar 2 azgın gibi yaptık.

0 yorum :

Yorum Gönder