9 Temmuz 2014 Çarşamba

Kocam Benden Sıkıldı - Sex Hikaye


Kocam Benden Sıkıldı - Sex Hikaye


Merhaba sayın Brazzers Hikaye okuyucular bana yardımcı olurmusunuz.Ben 40 yasinda sarisin 1.70 boyunda cevresi tarafindan cekici bulunan evli ve cocuklari olan biriyim. Hayatim cok guzel bir sekilde ilerlerken kocam birden bire isteksizlesti ve benden uzaklasmaya basladi. İlk zamanlarda pek onemsemiyordum fakat zamanla ben tatminsizlik yasamaya ve baska arayislara yoneldim.

İlk olarak sanal ortamda kendime uygun kisiler bulup onlarla ihtiyacimi gideriyordum taa ki buyuk kizimin dogum gunune dek. O gun kizimin cok sayida arkadasi bizim evin bahcesinde kutlamaya eslik etti ve iclerinden bora adinda uzun boylu esmer yakisikli bir genc durmadan beni suzuyordu uzerime yapisan siyah elbisemin onu tahrik ettigini hissetmis ve daha cilveli davranarak onu kiskirtmayi dusunurken onunde olusan kabarikligin beni tahrik edecegini hesaplamamistim. Cok etkilenmistim ve bora bu durumun farkindaydi yanindaki kiz arkadasiyle neredeyse hic ilgilenmiyor gozlerini bir an bile benden ayirmiyordu. Ben ust kata cikip ordan izlemeyi dusunurken bora ortalikta yoktu gozlerim onu ararken arkamdan bir ses merhaba sizin cerenin annesi oldugunuza hala inanamiyorum cok genc gorunuyorsunuz diyerek komplimana baslamisti bende saskinlikla cok tesekkur ederim kizim boyle kibar arkadaslarindan hic bahsetmez nerden tanisiyorsunuz falan diyip muhabbete basladik. Bora 23 yasinda cok kasli ve iri bir erkekti onunla konusurken bende bir an kendimi onun yasinda bir genc kiz gibi hissediyordum cok etkilenmistim ondan ve icimde biseyler kipirdamaya baslamisti. Staj yaptigi bankadan bahsederken iste firsat diye dusunerek fatura odemekten biktim sizin bankada otomatik odeme yapilabiliyormu dedim borada tabiki siz uygun oldugunuz bir gun faturalarinizla gelin ben butun odemelerinizi bir hesapta toplarim diyerek calistigi subenin kartini verdi bana.

O gun neredeyse 1 saat ayak ustu flort ettikten sonra hafta ici onun calistigi subeye gittim uzerinde takim elbise vardi cok yakisikliydi beni gorunce resmen sasirmisti elimi sikinca hemen sarildim nasilsin boracim diyerek resmiyeti asmistim. Bilerek en kisa mini etegimi giymistim ve kuaforden yeni cikmistim oldukca seksi gorunuyordum boranin karsisinda olabildigince frikik veriyor ve bora hic birini kacirmadan anin tadini cikariyordu bana asilmaya baslamisti votka severmisin dediginde bayilirim dedim o zaman 10 dakika beklemen gerekiyor dedi ve ben beklerken tamam hadi gidebiliriz dedi ve ciktik subeden. Nereye gidiyoruz dedigimde votka icmeye diyerek yuruyor ve arka sokaktaki evine geldigimizde bu genc adamin bu kadar hizli olusu karsisinda kucuk dilimi yutmustum. Evi cok daginikti bekar evi oldugu belliydi ickilerimizi icerken biraz tedirgin olmustum ve o bunu farkedip yanima geldi ve bir cirpida uzerime cullanip beni opmeye basladi ne oldugunu anlamamistim ama cok atesliydi ve iyi opusuyordu vucudu beton gibi sertti cok tahrik olmustum yavasca soymaya basladi beni goguslerimi yaliyor kalcami oksuyordu etegimi cikartip tangami gorunce cilgina dondu beni kanepeye uzatip kukumu yalamaya basladi yasina ragmen cok iyi biliyordu kadinin zevk noktalarini ve boxerini indirdiginde nasil yani bu gercekmi dedirten bir sey onumde sallanmaya basladi cok urkmustum ve boraya bu ne boyle ben bunu alamam dedigimde merak etme cok kaliteli bir yag kullaniyorum agri kesici etkisi var hic hissetmeyeceksin dedi ve basladi kukumu yaglamaya ama ben gercekten korkuyordum bu sitede cok abartili seyler okudugunuz icin inanmayabilirsiniz ama o an odada bulunan sinek ilaci sprayiyle olcumledigimde ondan kalindi varin siz dusunun kalinligini herneyse bora yavasca surtuyordu.

Hafif hafif basini sokmaya calisiyordu 3-4 dakika ugrastiktan sonra anca basini sokmus ve ben derin bir ahhh cekmistim artik icimdeydi ve onu hissetmek muhtesemdi bora ilerledikce ben boranin sirtini yoluyor oda aci cektikce zorluyordu icimi savas harbi gibi baslayan bu durum git gide zevk vermeye baslamis ben uste cikip kontrolu ele almistim. Islandikca rahatliyordu giris cikisi bir yandanda klitorisimi oksuyordu cok dayanamayip bosaldim ama boranin bosalmaya pek niyeti yoktu beni yuzustu yatirdi ve fantezi yapacagini soyleyip komidinin cekmecesinden aldigi kelepceyi yatagin korkuluguna bileklerimden cok guclu oldugundan bir cirpida takiverdi kalbim yerinden cikarcasina atiyor ve ben cikar bunlari napiyosun sen demeden cikti ustume yalvariyorum yavas ol derken bu basima bir lastik gecirip ucundaki bez yumagini agzima tikadi birden kokledi ve ben acilar icinde resmen tecavuze ugruyordum cok canim yaniyordu dogumda bile bu denli aci hissetmemistim icimden borayi cikarmak istiyordum ama bir turlu cikmak bilmiyordu 20 dakika kukumu parcaladiktan sonra icimden cikti ben yuzume bosalicak derken o aletini yagliyordu sonra parmagina surdugu yagi arkama surmeye basladi ben cirpiniyordum anlamistim arkamdan yapacagini parmagini deligime sokup cikartiyordu ama bu bile aciyordu. Ve o an geldi tekrar cikti ustume ve dayadi deligime o koca aletini tabikide girmiyordu ama surekli ugrasiyordu ve birden hissettim girmisti gozlerim yasardi agliyorum cirpiniyorum yok faydasiz zorladikca zorluyordu o an nefret ettim erkeklerden ve sonrasini hatirlamiyorum bayilmisim. Kendime geldigimde beni cozmus basimda su veriyordu elinden aldim suyu kafasinda kirdim bardagi evli olmasaydim polise gidip sikayet edecektim ama ben kasinmistim kendimden nefret ediyorum ve bir daha hic bir erkekten hoslanacagimi dusunmuyorum.

0 yorum :

Yorum Gönder