31 Temmuz 2014 Perşembe

Kantinci Ali Abi'yle Sikiştim - Sex

sex hikaye

Kantinci Ali Abi'yle Sikiştim - Sex


Ben soner 18 yasindayim lise 2 ogrencisiyim. Okulun Şubat ayinda yine en yogun olan yere yani kantine dogru gidiyordum. Bir sandalyeye oturdum ve son dersti tam sinifa cikacakken dersin bos oldugunu herkekesin eve gitmesini soyledir. Ben ise okulda bir sanyalyeye oturup oyle bekliyordum. Ali abi aslinda iyi biri ama beni sevmezdi ve imkani olsa beni sikecekti. Ve imkani olduda okulda sadece o ve ben vardim kantinin elektrikli kepenklerini indirdi bagirsam bile kimse duymazdi.

Daha sonra yanima geldi konustuk havadan sudan. Ali abi 1,85 boylarinda 25 yasinda biriydi ve penisi tahminen 18-19 cmdi. Her neyse biz konusurken surekli memelerime bakiyordu bende hava sicak diye kisa t-short giymistim icimde atlet yoktu. Daha sonra onun penisinin kabarip buyudugunu gordum. Evet bende erkegim ama buyuk ve iri memeleri koca gotlu kizlardan ve yarragi buyuk olan erkeklerden hoslaniyordum. Ali abi yanima geldi iyi sokuldu ben o sirada onun sikine bakiyordum. Agzim sulanmosti. Sonra eli birden sag meme me geldi oksadi sert şaplak atti.

Bende karsilik vermedim gercekten sikişmek ve onun buyuk sikini yalayip yutmak istiyordum. Sonra iyice ileri gitti arkadan gotumu elliyor ve okul uniformami cikariyordu. Ben aslinda sikismek istedim ama o icimi okudu ve " Okulda kimse yok seni 1-2 saat sikicem ve aklin basina gelicek " dedi. Ogun haliyle 1,5 saat gec gittim eve. Ve ailem merak etti bende okulda ders uzadi diye yalan attim o oyle bitti. Sonra Ali abi uniformami cikardi pantolonumu cikardi ve beni hademe odasina goturdu orada temizlik malzemeleri ve 20-25 kilo luk deterjanlar vardi. İskence yaparak beni sikti. Orada kisa ama misina gibi bi halatla beni yataga bagladi ip yetmedigi icin ayaklarima 20-25 kiloluk deterjanlari koydu. Ben iyice korkmustum tecavuz ediyordu beni.

Ben o ayagimin acisinami aglim yoksa koca yarragi icime alayim diyemi aglayim neyse sonra oda gomlrgini acti pantolononu indirdi ve sira bende dedi. Ali abinin yarragi killiydi ama uzundu. Beni yuz ustu yatirarak domaltti ve ben cirpinirken temizlik fircasiyla gotume vuruyor bazende şaplak atiyordu. Sonra agzima demir halka gibi bisey takti ve agzima yarragini soktu ben isirmayim diye sonra 3-4 dakika saxo cektirdi. Size yemin ediyorum o 18 cmlik yarragini bogazima kadar soktu ben haraket edemezken o yarragini asagi dogru surtuyor ve memelerimin arasina gidip geliyor. Daha sonra iyice asagi indi ve ben domalirken got deligime bakti ve " Oldukca kucuk biraz tadina bakayim alissin dedi " Onceki hikayemde beni en sevdigim arkadasim Onur sikmisti beni ayni got delignden ali abi sikiyordu acimasizca.

Debelenip dursamda o killi yarragini sokuyordu sigmiyordu ama sinirlendigi an en hizli sekilde sikiyordu beni artik ayaklarim mosmordu ellerim kipkirmizi ve agliyordum tecavuz ediyor diye sonra hademe yatagini gordum kan vardi gotume o buyuk yarragini sokarken kan gelmisti temizlik odasinda oldugumuz icin 2 dkda kanamayi durdurdu. Ve 15 dakika beklesi ben mutluydum beni sikmeyi birakti diye.. En korktugum an simdiydi aslina temizlik fircasinin sapini gotume sokacakti. Evet cok sacma gibi ama inanin o firca sapi iime girdigi anda organlarima kadar hissetmistim bir kiz gibi can cekisiyordum ellerimden kan veliyordu ipler elimi kesmisti bidonlardan ayaklarim mosmordu. Ali abi bu sirada benim agzima verdi yarragini yalamak zorundaydim belki birakir diye ve yaladim 15 dakika sonra gotumden sopayi cikardi evet kanama vardi cunki tahminen o sopanin 30 cm ni icime sokmustu. Tekrar kanamayi durdurdu ve ellerimi cozdu bidonlari birakti. Ben ali abi beni birak der gibi agliyordum o ise guluyordu ve " Seni simdi bozcam ve got deligin artik kölem olacak herkes seni kolay sikecek ve herseyi rahat icine alacaksin " gibi cumlelerle benim goguslerimi elleyip tokatliyordu.

Altima gecti ve bende onun ustune oturdum yarragi bana girecek sekilde pturdum o ise ziplaya ziplaya benim memelerim bi havaya bi asagi geldigi icin zevk aliyordu mincikliyordu ve hizlaniyordu. Kiz degilim ama beni bozmasini istiyordum . Ayni sekilde 15 dakika kadar ustunde sikiştim. Sonra ellerimi cozdugu icin zor hareket ettirerek kapiyi acip kantinden kacmaya calistim ama imkansizdi. Beni yakaladi ve kantindeki mutfak tezgahinia oturttu. Bacak omuzda pozisyonuyla gotumu sikmeye devam etti. Ben topal topal yururken kossamda yakalardi. Sonra bi sure kadar sikti ve birakti yuzume spermlerini fışkırttı evet tecavuzu severim ama iskenceli olanini pek sevmezdim ama Ali abi sevdirdi. Yine sperm yalayacaktim spermin tadini cok seviyordum. Daha sonra isimiz bitti ben hem mutluydum hem agliyordum. Ali abi burda olanlari birine solersen seni oldururum dedi ve kimseye soylemedim

0 yorum :

Yorum Gönder