10 Temmuz 2014 Perşembe

Erkekler Benimle Eğlendi - Sikiş Hikayem



Erkekler Benimle Eğlendi - Sikiş Hikayem



Selamlar. amcacığım da elliyordu artık beni. çıplak vücudu üzerimde sikini amıma sürtüyordu. o nasıl bir zevkti anlatamam. erkeklerin amımla oynaması in külot girmiyordum. mahalledeki yaşıtım rkek çocuklarına amımı göstermeye başlamıştım. mahallenin gençlerinden salih abi beni apartmanda amımla oynarken yakaladı. abime söylemiş.

Gece abim yanıma geldi. uymadığımı görünce sesini çıkarma sakın dedi. donlarımı dizime kadar sıyırdı. beni yan yatırıp sikini kalçalarımın arasına koydu. sürtünürken boşaldı. hiç bir şey demeden kalkıp gitti. sonrasında evde bulduğu her fırsatta beni bir yere dayayıp eteğimi kaldırıp amıma sürterek boşalıyordu. yaşıma girene dek kuzenler amcam abim ve mustafa dedenin elini altında oldum. yine söylüyorum anlayamadığım bir şekilde hoşuma gidiyordu .ailece piknikler yapardık. her biri sırayla beni dolaştırma bahanesiyle ya ağzıma verirlerdi yada bir ağaca domaltıp sürterlerdi. yaz tatilinde iş bulduğumda 18 yaşındaydım. patronum mesai bahanesi ile beni bıraktırır benimle sevişir boşalırdı. alış veriş yaptığım bakkal Sadi kasap muhitttin de beni kullanır avucuma boşalır ve bana yalatırlardı.

20 yaşıma dek bu böyle sürdü. sonra beni zengin rahat ederim diye kocaya verdiler. ama adam beni onbeş günde bir sikiyordu. o günlerde amcam gelir beni sık sık sikerdi. kocam şehir dışına çıkardı iş için beni o zamanlarda anne sine bırakırdı. bir gün iş seyehatine çıkacağını beni yine annesine bırakacağını söyledi. inatla hayır dedim. evimde kalacağım. diye. eşimde seyehata çıkarken annesini aramış ve bize geçmesini söylemiş. kaynanam da kayınpederi bana göz kulak diye bana göndermşlkaynatam ın bende gözü olduğunu hep anlıyordum. bana geldi yemek yedik tv seyrederken çay istedi. mutfağa çay yapmak için gittim. peşimden mutfağa geldi. iki eliyle kalçalarımı avuçlayıp o fff gelin ölüyorum sana söyle bakalım kocan iyi beceriyor mu seni. dedi. ben direkt nerdee on beş günde bir. o da canı sikişmek isterde dedim.

Off kıyamam sana seni gibi hatun boş bırakılır mı dedibeni kendine çevirip dudaklarıma yapıştı. memelerimi sıkıp senin gibi karıyı yatırıp sikecen kaldırıp sikicen. dedi. beni tamamen soydu. ve mutfak masasında sikmeye başladı. ertesi gün amımda sikle uyandım beni uykumda sıkıyordu. her fısatta sikişiyorduk. aklı götümdeydi ..kocamın seyehatte olduğu bir gün k.perlerde kaldım .kaynım kaynatam .k. validem otururken erkenden uyudu. kaynatam kaynıma git banyodan krem al gel dediğinde bir şey anlamadım beni kucağına aldı soymaya başladı. kaynım geldiğinde çırılçıplaktım. kalçalarım amım ellerken babasına mal sağlam şu götünü de alıştıralım da benim garsoniyeye atayım dedi. babası da olacak alışacak göte de dedi. abinin malı bizim de malımıs nasılsa dedi..o gece baba oğul ağzımı bağlayıp sadece götten siktiler. kayınbabamın beni sikmesine bayılıyordum. tabii ki bu kadar değil devamı mı da gelecek...

0 yorum :

Yorum Gönder