9 Temmuz 2014 Çarşamba

Çok Sağlam Siktim - Sikiş Hikaye


Çok Sağlam Siktim - Sikiş Hikaye



Merhabalar Adım Ahmet Kuşadasında yaşıyorum .Adaya gelenler bilir Sahilde Limanın karşısında halkın ve Balıkçıların takıldığı bir mekan var balık halinin üzerinde bir gün orda oturuyorum Biramı yudumlarken denizi seyredip masama adının Aydın olduğunu sonradan öğrendiğim biri geldi afedersiniz oturabilirmiyim dedi.Baktığımda masaların dolu olduğunu benim gibi tek takılan 2-3 masa olduğunu gördüm tabii buyrun dedim. O da kendisine bira söyledi laf açmak istiyor ama çekiniyor gibiydi.Ben laf olsun diye burası da hiç boş olmuyor dedim evet dedi ve sohbeti açmıiş olduk.

İzmir liymiş adada elektrikçilik yapıyormuş bir kaç dakikalık sohbet sonrası itiraf etti başka masalarda vardı ama tek olan sizi çok etkileyici buldum ondan masanıza gelmek istedim dedi. CD miş Birlikte 1.5 yıldır beraberlik yaşadığı bir kişi varmış onu anlattı çalışltığı yer de benim eve çok yakın dedim bilirim o kişiyi bir gün gittim yanına oturdum.Sonradan öğrendiğimde Siberalemde Emekli adam rumuzuyla takılan kişi olduğunu öğrendim ve bende de ekliydi arkadaş olarak.Sohbete başladık Aktif olduğunu ifade etti bende Aktifim dedim.Adada Cinsel tercihini özgür yaşayan oldukça fazla insan var ilişkilerini falan anlattı ben de en son bir öğretmen arkadaşımla beraberlik yaşadığımı 2-3 yıldır da ilişkim olmadığını belirttim. sohbet ederken de balıkçılarda yanıma gelenden bahsetti ben de bu tür ilişkileri,n yasanmasında sakınca yok ama dikkatb edip temiz biriyle sağlıklı ilişki daha iyi olur dedim.

O arada da telefon açıp balıkçılarda yanıma geleni aradı .Dedi gel seni biriyle tanıştıracağım.5 dk sonra geldi oturduk sohbet etmeye başladık.Ama daha önce karşılaştığımızı da belli etmedik.Aydın'ın grup istediğini söyledi benden kendilerine katılmamı istediler .Ben 1-5 yıldır karı koca gibi yaşamışsınız size sadece sevişme babında iştirak edeyim dedim ve yalnız yaşadığımdan benim eve randevulaştık ve ben ayrıldım.Aralarında konuştuklarında Aydın benşm de kendini sikmemi istemiş ve o gece gelmediler.Bir gün telim çaldı açtım arayan Aydın dı. Benimle görüşmek istediğini söyledi buyur gel dedim.10-15 dk sonra kapı çaldı Aydın karşımdaydı gel içeri dedim girdi oturduk.Havalar da serindi o ara Aydın montu çıkar dedim çıkardığında dondum kaldım. Aydın hazırlıklı gelmişti kendini bana siktirecek şekilde hazırdı CD olduğundan (CD daha sonra öğrendim ne olduğunu ) o kıyafetlerini giymişti poşetten de bayan ayakkabısını çıkardı giydi ben şaşkın ve aptallaşmış halde baka kaldım.

Begendin mi beni dediğinde şaşkınlığım arttı. Aydın geldi ve önümde diz çöktü şortumun düğmesini ve fermuarını açtı ve indirdi Boxerimin üzerinden yalamaya başladı öncelikle ben şaşkınlık içinde izliyordum onun bu davranışı ile uyanmaya başlamış ve kalkmıştı benimki ama ben bunları hala şaşkınlıkla izliyordum.Elimden tuttu ve ayağa kaldırdı sonra da bir çırpıda Boxerimi indiriverdi kalkmış olan benimki bir anda ortaya çıkıverdi.öylesine yalıyordu ki tahrik olmamak mümkün değildi ve bende ona uyma kararı aldım boynundan ve gögüslerinden öpüp okşamaya başladım götünü gögüslerini öptüğümde ısırdığımda bu inlemeye başladı ama ses fazla çıkıyordu ve bina sesi dışarı ve diğer dairelere verecek şekildeydi uyardım az sessiz diye ama o kadar güzel sevişi,yorsun ki dedi elimde değil dedi ben aptallaştım orda. Aydın da sikimin büyüklüğü,kalınlığı karşısında şaşkındı Sonra bana uzanmamı söyledi ve götünü tükürükleyip oturdu benimkinin üzerine sik,m girmişti ama anca yarısını almıştı Aydın ben böyle sik görmedim dedi .

O kadar zevk almıştıki inlemesi adeta sokaktan duyulacak kadardı.Derken Aydın ı değişi,k pozisyonlarda 2 saat boyunca siktim Aydın bu bana 1 ay yeter dedi ve ayrıldı.Şu ara Aydın la düzenli görüşüyoruz onu haftada 2-3 kez sikiyorum hatta dün Almanya-Brezilya maçının devre arasında aradı napıyon diye dedim maç izliyorum kocacığım geleyim beraber izleyelim mi dedi uygun değilim dedi,m ve reddettm.Çünkü onun aradığı onu sikmem ve anlattığımdan sonra daha pazartesi günü yine 1-2 saat boyunca siktim Aydın ı ama onun dediği bir söz moral oldu . Bana Artık senden başkasına siktirmem kendimi dedi.

0 yorum :

Yorum Gönder