7 Mayıs 2014 Çarşamba

Kocası Olan Şişko Baldızımı Siktim




Merhaba ben Kemal antalyada oturuyom. Yanımıza tatile gelen baldızımla olan hikayemi anlatacağım. Geçen yaz baldızım eşi çalıştığı için tek başına yanımıza tatile geldi baldızımın adı arzu kendisi tombul ve bembeyaz bir vücuda sahip mükemmel bir şeydir. Onu her zaman sikmeyi hayal ederdim neyse uzatmayalım. arzu geldiği gün ben dışardaydım.Döndüğümde arzu eşimle birlikte yazlığın bahçesinde oturuyorlardı bu arada eşimde çok güzel bir kadındır ama zayıf olduğu için onu fazla beğenmiyorum ben tombul kadınlara hastayım.

Selam verip oturdum yanlarına baldızımla fazla samimi olmdığımız için sadece tokalaştık baldızım beni çıldırtacak kadar ince ve sexy giyinmişti tabi onu görünce sikim harekete geçti. Neyse öle bir hoşbeşten sonra yemeğe oturduk yemekte baldızım tam karşımdaydı ona bakmaktan yemek yiyemiyordum. Yemek bittikten sonra televizyon izledik.Televizyonda romantik bir film vardı. Öpüşme sahnelerinde baldızıma bakıyordum onunda bana baktığını gördüm bir an önce onu sikmek istiyordum. Uykum var deyip yatmaya gittim. biraz sonra eşimde gelip uyudu ben sabırsız olduğum için eşim uyur uyumaz salona koştum. Baldızım hala televizyon izliyordu uykum kaçtı deyip yanına oturdum. Yolculuk nasıldı dedim çok yorucuydu dedi istersen bir masaj yapayım sana dedim oda dünden razı gibi hemen kabul etti.

Kanepeye uzandı bende boynundan başlayıp masaja başladım tabi niyetim kötü olduğu için bilerek kalçalarını masaj yapmaya başladım hiç ses çıkarmadı o cesaretle hemen ters çevirdim ve dudaklarına yapıştım istersen şimdi bağır hiç bir şey umrumda değil seni sikmek için çıldırıyorum dedim. Oda delimisin niye bağırayım bende çok istiyorum dedi. Ve başladık öpüşmeye o nasıl tatlı dudaklardı öyle inanın onun dudakları benim eşimin amından daha tatlıydı. Dolgun ıslak off harikaydı. Bir süre dudaklarını öptüm sonrada boynundan başlayıp aşağıya iniyordum o mükemmel göğüslerini geceliğinide çıkarıp öpmeye yalamaya başladım. Tek göğüsü karımın iki göğsünde daha büyüktü.

Hayalimdeki o muhteşem kadın kollarımın arasındaydı göğüslerini yalayıp somuruyordum hepsini ağzıma almak için uğraşıyodum ama ne mümkün kocaman memelerdi. Memelerin tadına iyice baktıktan sonra sıra nasıl olduğunu çoook merak ettiğim amcığına gelmişti.Aman kalbim duracaktı ben bunu nasıl tarif edeyim yumuşacık bembeyaz dolgun amcığı karşımdaydı tek bir kıl bile yoktu yeni tıraş etmişti tombul fahişem işte amçık dediğin böle olur dedim güldü. Neden ablamın ki güzel değil mi dedi hayır seninkinin yanında onunkinin lafı bile olmaz dedim Oda tamam o zaman ne duruyosun senin o istediğini yap dedi. Bende başladım yalamaya ıslatıp ıslatıp yalıyordum. Ah ah enişteee ımmmm deyip beni dahada kudurtuyordu. O mükemmel şeye doymak ne mümkün hiç abartmada söylüyorum tam 20 dakika amcığını yaladım. Enişte artık sok hadi diyordu ama ben ona önce sikimi yala biraz ıslat dedim oda hemen ayağa kalkıp sikimi ağızına aldı. O nefis dudaklarının arasında öyle tatlı yalıyordu ki ama kalbim duracaktı. Immmm ımmmmm diyerek yalıyordu.

Bu arada sikim öle çok büyük değildi 15 cm. ama onu sikmek için yeterliydi. Bir süre yalayıp hadi artık sik beni deyince bende sırt üstü yatırıp tombul bacaklarını iki yana açıp koymaya başladım amcığı dolgun olduğu için sikim rahatça içine girdi ohhhhhhh ahhhhhhhhh harika çok güzel ımmmm sok bitanem hepsini sok deyip dudaklarını emiyordu ben arada dudaklarına yapışıp dilimi tatlı ağzında gezdiriyordum bu zevki yaşamayan insan yaşıyorum demesin. Ben amcığında gidip geliyordum ellerimde memelerinin üstünde amına sokup çıkartırken o zevkten inliyordu ohhhhhh ohhhhhh aşkım ahhhhh harikasın diyordu. Amcığını deli gibi sikiyordum. O tatlı amcığına doyamıyordum. Ama daha fazla dayanamadım ve tam boşalacakken sikimi çıkartıp ağzına soktum ve oluk oluk ağzına boşaldım şap şap ederek hepsini yuttu.

Biraz öylece bekledik ve birden bana ablamı arkadan sikiyormusun dedi bende evet tabiki ben götten sikmeyi çok severim dedim. Oda ben evlendiğimde beri hiç arkadan yapmadım sadece evlenmdeden önce okuldan bir arkadaşına vermiştim dedi. Bende bunu duyar duymaz hemen domalttım hiç durmadan veeeee o enfes göt karşımdaydı ulan bu salak kocan bu mükemmelliği nasıl değerlendirmiyor deyince boş ver onu o değerlendirmiyorsa sen değerlendir dedi. Tabi ben dururmuyum hemen sikimi tükürükledim onunda yumuşacık dolgun beyaz götünü tükürükle doldurdum ve sikimi dayadım göt deliğine. sikim fazla iri olmadığı için yine rahat rahat soktum ohhhhhhhhh harikaydı yavaşça içinde gidip gelmeye başladım. Immmmmm ohhhhhh ahhhhhhh eniştemmm kurban olayım sana çoktandır bu zevki tatmamıştım ne olursun devam et durma deyip çıldırtıyordu beni bende pompalamaya devam ettim ben götüne koydukça o devam diyordu belliki çok özlemişti götten sikilmeyi.

Çak çak çak diye ses geliyordu ben soktukça ama daha fazla tutmadım kendimi ve götüne boşalmak istiyrum dedim oda tamam dedi ve titreyerek müthiş götüne boşaldımmmm. Ama karımada yaptığım gibi götüne boşaldıktan sonra kalkmadım çünkü sexte belkide en sevdiğim şeydir göte boşaldıktan sonra sikini götten çıkartmadan ölece üstünde durup sohbet etmek. Dakikalarca eşimin içerde olduğunu unutup sikim onun götünde sohbet ettik. Sonra kalkıp dudaklarını bir süre öpüp gittim duş alıp uyumaya gittim. Oda duşunu alıp salonda uyuya kalmış. sabah eşimden önce kalkıp salona gittim onu dudaklarından öpüp uyandırdım. mutluluğu yüzünde okunuyordu oda beni öptü ve yüzünü yıkamaya gitti o arada da eşim uyandı ve kahvaltıya oturduk… Baldızımı o tatilden sonra görme fırsatım olmadı sadece telden konuşuyoruz ve ben onu karımdan daha çok seviyorum en kısa zamanda onu tekrar sikeceğimden eminim sonra onuda yazarım size bye brazzers hikaye okurları.

0 yorum :

Yorum Gönder