16 Mayıs 2014 Cuma

İki Arkadaşımın Kocası Beni Fena Hoplattı




Herkese selam kendimden bah setmiyecegim cunku birinci hikayemi okmustursunuz direk 2 ci hikayeme gecmek istiyorum arkadasimin kocasiyla ilk sikistikden sonra fazla bulusamiyorduk ama telde konusup seks yapiyorduk ama bu bana yetmiyordu sonunda kemal ben boyle istemiyorum telefonda felan yaa bir yerde bulusalim yada bu sevdadan vaz gecelim dedim telefonu kapatdim.Kemalle bir muddet konusmadim bir hafta sonra aradi hatice seni cok arzuluyorum lutven bulusalimmi dedi bende yaaa liseli asiklar gibi dolasip rezilmi olalim dedim tamam deyip telefonu kapatdim bende cok istiyordum ama bulusamiyorduk birgun kemal telefon etdi yer var ama sabahtan gitmemiz gerek dedi neden dedim yaa biraz uzak ama dedi gelirmisin neresi dedim kizilcihamam dedi sabah 9 da gitsek aksam kacda geliriz 4--5 de gelirmiyiz dedim geliriz dedi tamam dedim yarin icin saat 9 sozlestik sabah erken kalktim kocama hastayim hastaneye gitmem gerek dedim oda tamam dedi ise gidince banyo yapip

temizlendim bulusma yerine gitdim arabasina binip yola ciktik hatice seni cok ozledim bir an once gitmek istiyorum dedi aman dikkatli gitde dedim elini bacaklarimin uzerine koyup oksuyordu benim icim bir hos olup ates basiyordu bende cok istiyordum elini bacak arama sokup amimi oksuyor sikip birakiyordu kemal yolda yapma dikatin dagiliyor diye uyariyordum kizilcahamama vardik camlikta otel ayirtmisti ismini soyleyince oda gorvlisiyle odamiza ciktik oda gorevlisi gidince kapiyi kilitleyip kemal bana sarildi birbirimizin dudklarini emiyor yaliyor dillerimiz birbirimizin agzinin icinde sevisiyorlardi kemal beni soyuyor bende kemali soyuyordum yaragi kalmis avuclayip sikip oksadikca kemal kendinden geciyordu kemalde benim kilotumun icine parmaklarini sokmus amimi oksuyordu beni yataga yatirdi yuz ustu cevirdi bacaklarimi oksayarak ve yalayip emerek yukari cikti kilotumu asagi

cekerek cikardi kendide baksirinicikarmisti sutdiyenimi arkadan acik cikardi ikimizde cilaktik ben yuz ustu yatarken oda uzerime uzandi ensemi opuyor yaliyordu dudaklarimiz birlesti yaragini gotumun arasina yatay sekilde yerlestirdim ileri geri surtunuyor benim amimdan seller gibi suyum akiyordu dayanamadim sok kemal dedim kalcami yukari kaldirdim yaragini kafasi yolunu biliyormuscasina amima dayandi yavasca kafasini icime iteledi bende belimi cukurlastirip kalcalarimi biraz daha kaldirip oooooohhhhhh kokleeeeee diye inledim kemal kokune kadar soktu ozlemisim yaraginin diye inledim kemal yavas yavas ileri geri yaparak sikiyordu beni domaltdi ben ikidefa bosalmistim kemalin kasiklari gotumun arasina deyiyor geri cekilip tekrar sonuna kadar yaragini sokup kalcalarini kiviriyordu amimin

her duvarina dokundurup yaragini en derinliklere sokuyordu hizlanmaya basladi kalca seslerimiz odada cinliyor iniltilerimiz odanin sessizligini bozuyor kemalde yaragiyla beni bulutlardaucuruyordu geliyorum diye inledi atir canim icime bosalt yaragini amima diyince kemal son hamlesiyle icime bosaldi bende bitmistim kemalde uzerime uzandi biraz dinlenince sirayla banyo yaptik yataga yan yana uzandik biraz dinlenince ben kemalin yaragini oksamaya basladim kemalde benim amimi kalcalarimi oksuyordu memelerimi agzina yaklastirdim kemalde diliyle uzlarini yaliyor tek,tek emiyordu kemali altima alip dudaklarini emdikden sinra boynunu dilleyip yalayarak gohsune indim meme

uclarini disliyor emiyordum gobekgini yaladim yaragi kalkmaya baslamisti dilimi kafasinda gezdirip agzima aldim emmeye basladim agzimin icinde yaragi buyuyordu kelamde saclarimi oksuyor kafami yaragina bastiriyordu yaragi agzima sigmiyordu bogulacak gibiydim kafami kaldirip nefes aldiktan sonra tasaklarini tek,tek agzima alip emiyordum yarak tam kalmis damarlari belli oluyordu kemal beni yukari cekip altina aldi dudaklarimi optu memelerimi tek,tek emerek asagi bacaklarimim arasina kafasini gomdu bende bacaklari olasiya ayirdim dilini amimin dudaklarinde gezdirip bizrigimi emiyordu amimdan sular akiyor akan sulari yalayip yutuyordu dilini amimin derinliklerine sokuyor duvarlarini yalayip akan sularimi yutuyordu yeter kemal neeeee olur diye sacindan yukari cektim bacaklarimi beline doladim kemalde yaragini amima yerlestirdi kokune kadar sokkup dudaklarimizi emiyorduk hatice gotdende sikmek istiyorum diye kulagima fisldadi bende cokmu istiyorsun gotumu dedim evet her deligini sikmek istiyorum dedi nerelerimi agzimi sikdin amimdada yargin demek sira gotumdemi kemaliiiiiiiim

dedim vet hatice diye inliyorduk ben sikisirken konusmayi cok seviyorum kemal soyle nerelerimi sikmek istiyorsun agzini amini gotunu sikmek istiyorum diyordu oooooooohhhhhkemallll sik canim kocacigiiiiiimmmm diyordum kemali altima aldim ata biner gibi yaragin ustune oturdum ben zipladikca kemalde memelerimi oksayip sikiyor kafasini kaldirip emiyordu kac defa bosaldim bilmiyorum kemalin ustunden inip onunde domaldim kafami yataga gomup kalcalarimi ayirdim elelrimle olacagi kadar ayirip got deligimi kemale sunuyordum kelam got deligime dilini deydirip etrafinda geziniyordu benim karincalanip bacaklarim titriyordu kemal delini gotume sokmaya zorluyordu hadi canim yaragini sok ama yavas sok hepsini birden sokma alistirarak sokki beni bagirtma dedim kemal dizlerinin uzerine dorulup eline tukurdu gotume surtdu parmaginin birini iceri soktu ileri geri yapip alistirdi ikinci parmaginda soktu eline tekrara tukurup yaragina surdu 31 cekerek yaraginin kafasini gotume dayadi zorlayarak

kafasini sokmustu b3n hafif aci his ediyordum kemal yavas,yavas ileri geri yaparak gotumde ilerliyordu daha once gotden verdigim icin fazla aci cekmiyordum kemalin kasiklari kalcalarima dayanmisti eli amimi oksuyor parmaklarini icime sokuyordu elim am suyumla islanmisti kemal arkamda ileri geri yapip yariya kadar yaragini cikarip sonrada sonuna kadar kokluyordu gotumden cikarip amima sakuyor amimdam cikarip gotume sokuyordu nefsim kesilip amimdan sular carsafa akiyordu kemal gotune bosalacagim dedi bosal canimmmm gotumu dodur belinle diy3 bagiriyordum kemal son hamleyle

gotume bosaldi oyl3ce yigilip kaldik kemalin siki inince gotumden cikti gotumden beller akiyordu gotumu tutarak banyoya gitdim yikanip geldim biraz uyuduktan sonra saat 3 olmustu banyo yapmak icin k3mal banyoya girdi banyo yapiyordu bende yanina gitdim yaragini tutdum ne oooo bitmis bu dedim yaragi icin kemalde al agzinada bitmismi bitmemismi gor diye kafami asagi bastirdi yaragini emerken tekrar kaldirdim kemal banyoda amimdan gotumden tekrar sikti yikanip ciktik arabaya binip ankaraya geldik yolda indim kemal gitdi ben taksi beklerken onumde bir araba durdu

baktimenistem ne baldiz hayirdir dedi ben ne diyecegimi sasirdim agzimdan kelime cikmadan enistem binsene dedi arabaya bindim hayirdir nered3n boyle diyince bende hastaneden geliyorum dedim manali ,manali bakarak hayirdir neren agriyor dedi bende kadin hastaligi deyerek gecistirdim ama enistem bir seyler anlamis gibi konusuyordu ben acik vermemeye calisiyordum evin onune geldim iceri davet etdim gelmedi manali gulerek ayrilip gitdi. Birdaki yazimda enistemle sik7smemi anlatacagim hepinize bol sikisler bayyy

0 yorum :

Yorum Gönder