5 Mayıs 2014 Pazartesi

Bakkal Ahmet Amcaya Kendimi Siktirdim




Merhaba ben buse 23 yaşındayım üniversiteyi geçen sene bitirdim bu anlatacağım olayı da üniversitede ikinci yılımda yaşadım kızlığımı lise son sınıfa giderken kaybetmiştim o günden beri hoşuma giden her erkekle sikiştim ama hepsi benim yaşlarımdaydı yani olgun bir erkekle sikişmemiştim bir gün ev arkadaşım zeynep 50 yaşlarında bir erkekle yattığını ballandıra ballandıra anlattı ve çok zevk aldığını söyledi o anlatırken amım da yanmaya başlamış yarrak istiyordu hemen kafama koymuştum olgun bir erkeğe kendimi siktirecektim ertesi günü aklıma evin karşısında bir market vardı aynı zamanda tekeldi 50 yaşlarında bir adam çalıştırıyordu.

Adamın ismi ahmet’ti o aklıma geldi ne yapayım da şuna kendimi siktireyim diyerek düşündüm üzerime kot şort askılı bir badi giydim ama içimde südyen yoktu göğüslerimin uçları belli oluyordu tam kapanma saatine doğru dışarı çıktım ahmet abide kepenkleri yarıya indirmişti eğilip içeri daldım ahmet abi beni görünce şaşırdı ne oldu ahmet abi dedim yaa birden korktum dedi niye korkuyorsun öcümüyüm ben dedim hayır canım sen öcü olamazsın ancak melek olursun dedi bende teşekkür ederek yaa ahmet abi evde canım sıkıldı paramda yok ama bana iki tane bira versen canım istedi yarın veririm dedim ahmet abi tamam al oradan ayıp ediyorsun dedi ama beni baştan aşağı süzmeyide ihmal etmiyordu dolabı açıp iki tane bira aldım ahmet abiye uzattım torbaya koyup başka isteğim olup olmadığını sordu birde sigara istedim sonra ahmet abi sende içiyormusun dedim evet içerim şimdi dükkanı kapatıp arkada yerim var oraya oturur iki üç tane içer giderim dedi bende yanlızmı içiyorsun dedim evet dedi o zaman bu akşamlık sana arkadaş olabilirim zeynep te yok zaten canım sıkılıyor evde dedim ahmet abi şaşkın şekilde olur diye cevap verdi hemen dolanıp kepengi indirip kapıyı içerden kilitledi kendinede bira alıp lambaları söndürüp arka tarafa geçtik deponun bir köşesine üçlü koltuk koymuş birde sehpa vardı ooo yenge evden kovaladımı burdamı yatıyorsun dedim bazen sızıp kalıyorum burda işte dedi biraları masanın üzerine koyup koltuğa oturdum ahmet abide bir tane açıp bana verdi.

Kendine de açıp oturdu yan dönüp ayağımın birini kırdım koltuğa oturdum ve yüzüne baktım ee anlat bakalım ahmet abi dedim ne anlatayım bilmiyorum ki dedi bende ne bileyim erkek muhabbeti nasıl olur bilmem ki dedim ahmet abide erkek muhabbeti ya maç olur yada kadın muhabbeti olur dedi tamam o zaman kadınlardan bahsedelim dedim ahmet abi şaşkın şekilde bakıyordu hadi kırdığın cevizleri anlat dedim baktım ses çıkmıyor yanına iyice yaklaştım hadi ahmet abi anlat benim gibi yirmilerinde hiç biriyle yattınmı derken elimi atmış gömleğinin düğmelerini çözüyordum ahmet abide hala ses yoktu gömleğinin önünü açtığımda göğüsü kıl kaplıydı umursamayıp uzandım göğüslerini öpmeye başladım ahmet abide saçlarımı okşamaya başladı bende kemerini çözüp kilodunu aralayıp yarrağını çıkardım yarı kalkıktı hemen eğilip yalamaya başladım ahmet abide badimi sıyırmış göğüslerimi sıktırıyordu yarrağıda bu arada kütük gibi olmuştu birden kalkıp badimi sıyırıp çıkardı ben tekrar uzanıp yarrağını yalamaya başladım oda soyunmaya çalışıyordu kendini geri çekip pantalonunuda çıkardıktan sonra beni koltuğa yatırıp altımdaki şortu çıkardı sonrada üzerime uzanıp dudaklarıma yapıştı az sonra boynuma göğüslerime ordanda kayarak amımı yalamaya başladı yeter ahmet abi sik beni artık dememle hemen yukarı çıkıp dudaklarıma öpücük kondurdu bende bacaklarımı geriye çekmiştim sonra yarrağını amımın deliğinde hissettim.

Ahmet abi gözlerime bakarak yarrağını içime sokmaya başladığında ben bir ohh çektim ahmet abide dudaklarıma yapıştı ve içimde gidip gelmeye başladı az sonra üste çıkmak istiyorum dedim ahmet abi üzerimden kalkıp koltuğa oturdu bende üzerine çıkıp yarrağının üzerine oturdum ellerimle koltuğun başından tutunup üzerinde zıplamaya başladım o kadar hızlı ve sert zıplıyordum ki ahmet abi öylece durmuş bana bakıp inliyordu bende dudaklarına yapışıp ilk orgazmımı yaşadım ahmet abinin boşalıcağım kelimesini duyduğum anda üzerinden kalkıp önünde diz çöktüm ve yarrağını ağzıma aldım ahmet abi boşalmaya başladığında ağzıma fışkıran döllerini yutmaya başladım ahmet abide zevkten kafamı öyle bir bastırıyorduki nerdeyse gırtlağıma sokucaktı yarrağını elinden kurtulup nefes nefese yanına oturdum bir tane sigara alıp yaktım ona uzattım bir tanede kendim yaktım birayla beraber oturup içtik biraz dinlendikten sonra yarrağını tekrar yalamaya başladım kaldırdıktan sonra ahmet abi götümü sik dedim gülümseyerek tamam dedi hemen kalkıp koltuğa domaldım güzelcene tükürükledi ve yarrağını yavaş yavaş alıştırıp soktu ve gidip gelmeye başladı giderek hızlandı önünden kaçıp sehbanın üzerindeki şişeleri aşağı koydum hemen üzerine yatıp bacaklarımı havaya kaldırdım ahmet abide ne yapmak istediğimi anlamıştı hemen yerini almış bacaklarımı omzuna koymuştu.

Götüme yarrağını sokup üzerime yüklendi götüm tam havaya kalkmış ahmet abinin sert vuruşlarıyle canım acımıştı ahmet abiye canım acıyor dediğimde ben karıyı böyle sikerim işte dedi tamam o zaman kalk üstümden dedim kalktığında ne oldu dedi bende yok birşey canım acıdı diyerek bira kasalarından tutunup ayakta domaldım ahmet abide he tamam diyerek arkama geçip yarrağını amıma soktu ahmet abi yanlış yere soktun dedim hayır doğru yer diyerek amıma beş altı sefer soktu sonra çıkarıp götüme soktu aynı şekil onuda siktikten sonra bir amıma bir götüme sokmaya başladı bende zevkten artık orgazm olmaya başlamıştım ama ahmet abi hala sikiyordu bu beş dakika daha sürdü ikinci seferi uzun sürmüştü en son götümü sikerken bana sarılıp boşalmaya başladı götümün içinde döllerini hissettiğimde ben bir kez daha boşaldım sonra ahmet abi içimden çıkıp koltuğa oturdu bende olduğum yere çöküp kaldım yerde peçete gördüm hemen alıp götümden akan dölleri sildim sonra koltuğa oturup sigara yaktım ikinci biramıda içip giyinmeye başladım.

Ahmet abi gidiyormusun dedi evet devammı edelim dedim edelim diyerek yanıma geldi ve dudaklarıma yapıştı ve bir posta daha sikti ben eve girdiğimde zeynepte gelmişti nerdesin buse dedi ahmet abiye siktirdim dedim ne marketçiyemi dedi evet dedim nasıl iyi sikiyormu dedi arka arkaya üç posta sikti daha ne yapsın dedim off iyiymiş bende siktireyim ona dedi ve ertesi günü oda siktirdi o günden sonra ahmet abiye haftada iki üç sefer siktirmeye başladık bir yandanda iyi olmuştu market alış verişini hiç para harcamıyorduk.

0 yorum :

Yorum Gönder