4 Mayıs 2014 Pazar

Arkadaşımı Sarhoş Edip Siktim



Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar bu siteyi uzun zamandan beri takip ediyorum. Benim adım uğur 1.80 boylarında sarışın sağlam vücutlu ve yakışıklı bir erkeğim size anlatacağım olay bundan 2 sene önce oldu. İstanbul kartal’da bir sitede oturuyorum orada bir sürü güzel kız var hepsi taş gibi sağlamlar. Hep onları düşünerek 31 çekiyorum aralarında Zeynep diye bir kız vardı akşamları onunla parkta buluşup 2 bire sigara felan içerdik bana eski sevgililerinden bahseder bana yaşadıkları cinselliği anlatırdı. Bende tabi olayı kendime göre çevirir bende sevgilimle böyle yaptık diye kaskandırmaya çalışırdım.

Bir gün annem ve babam tatile gittiklerinde evde yalnızdım bize gelmesini söyledim ona evdeki içkilerden bahsedince hemen kabul etti ve eve geçtik amacım onu sarhoş etmekti ama gerek kalmadı bir tekila’dan sonra bana yaklaştı. Dayanamadım ve öpüşmeye başladık hemen elimi göğüslerine yönelttim sonra itti ve tuvalete gitti o sırada hemen pantolonumun deliğinden sikimi çıkarıp masturbasyon yapmaya başladım. Şifon ve kapı sesi geldiğinde hemen toparlandım 2 tane daha shot yaptık. Beraber balkonda oturup sigara eşliğinde viski içtik o arada konuşmaya başladık. Bir süre sohbet ettikten sonra içeri geçmek için ayaklandık.

Balkondan çıkarken acayip göğüs dekoltesi veriyordu ona taş gibi memeleri olduğunu söylüyor iltifat ediyordum ve dokunmak istediğimi söyledim. Oda kabul etmedi bir süre daha geçtikten sonra birer tekiladan sonra kafası iyicene sallanmaya başlamıştı bende kötü olmuştum. Daha sonra ben birden pantolonumu indirdim ve sikimi ona gösterdim şimdiye kadar merak ediyordun buyur bak dedim oda büyükmüş dedi ve ondan gögüslerini açmasını bende onları merak ettiğimi söyledim hemen badisini indirdi ve büyük göğüsleri karşımda idi. Uçları sert ve simsiyahtı hemen koltuğa doğru oturduk.

Ben bu arada göğüslerine dokunuyordum bir yandanda öpüşmeye başlamıştık. O ise benim penisimi avcunun içine alıyor okşuyordu yavaş yavaş kıvama gelmiştik. Hemen dar kotunu çektim toz pembe bir kilot vardı. Hemen indirdim o güzel vajinası karşıma çıkmıştı temiz ve dar pürüzsüz dü az sonra yalayacaktım 2 dakika vajinasına baktıktan sonra ağızımı hemen vajinasına yaladım ben yaladıkça o çıldırıyordu kafayı yiyecekti sanki daha sonra hemen koltuğa uzandım onun ağızına zorlada olsa verdim o almak istemiyordu daha sonra kafasını iyicene hızlı bir şekilde sikime bastırıyordum bir süre devam ettikten sonra ben bütün dölümü ağızına boşaldım.

Daha sonra bir sigara molasından sonra hemen kanepeye uzandı gözleri kapanmıştı sanırım sızıyordu hemen kaldırdım yüzünü yıkadım tekrardan çırılçıplak sevişmeye başladık yatak odasına geçmiştik 69 pozisyonunda biraz yiyiştikten sonra ben onu götten sikmek istedim o ise yapma hayır orası olmaz diyordu ama illa sikecektim hemen evde bulduğum kremi göt deliğine sürdüm o ise yarı sarhoş yapma diyordu ilk başlarda zorladım acıyor diyordu bir süre sonra sert bir şekilde göt deliğinden içeri girdim o ise birden çığlık attı hemen ağızını kapattım pompalamaya başladım.Altımda inlemeye başlamıştı acılar yerini zevke bırakırmış ya o şekilde devam ederek götüne de boşaldım.

Bir tek sikmediğim amı kalmıştı onuda banyoda siktim sex hikayem kısa ve öz arkadaşlar sizler paylaşıyorsunuz diye bende paylaşmak istedim.

0 yorum :

Yorum Gönder